Project Zoetermeer in Metro en op de radio: West en BNR

Stichting Waarheid in de KrantStichting Waarheid stond met haar project in Zoetermeer op de voorpagina van het AD Zoetermeer. Wethouder van Veiligheid Patrick van Domburg noemt het initiatief uniek in Nederland. Het verslag is te lezen door op de foto te klikken.

Eerder gaf wethouder Domburg al een interview op Radio West over het project met overlastgevende jongeren. Dat fragment is hier te beluisteren met een begeleidend artikel over de inzet van jongeren door Stichting Waarheid om de vuurwerkoverlast in hun buurt te verminderen.

Ook Business News Radio (BNR) besteedde aandacht aan dit onderwerp in hun programma. Dit fragment, waarin Jonthan Martinez uitlegt waarom het hem niet verbaasd dat de Politie geen grip krijgt op de overlast in de wijk. Het fragment is hier te beluisteren.